Специализиран интерактивен тренинг
За тези чиито продажби зависят от работата с широк спектър възражения. Тренингът е насочен към отработка на навиците за анализ на истинските възражения, умението да се отговаря на различните възражения, ненатрапчиво да се помогне на клиента да вземе правилното решение и да се завърши сделката.
Вие ще получите ефективни техники за преодоляване възраженията на клиентите, необходимо условие за успешното завършване на сделката. Това ще ви позволи да увеличите обема на продажбите в най-кратки срокове.
По време на тренинга голямо внимание се отделя на практическите упражнения насочени към придобиване и укрепване на навици. Повечето техники и методи за въздействие се отработват в ролеви игри.
Програма на тренинга:
1. Определяне на възраженията.
- Възможностите да продадем без да има възражения.
- Типичните възражения. Типовете съпротивление.
- Диагностика на типовете съпротивление.
2. Различните типове възражения.
- Причини за възраженията на клиента.
- Диагностика на скритите възражения.
- Методи и техники за работа с възраженията: превръщане на възраженията в изгода, управление на възраженията.
- Техники за убеждаване в работата с клиентите.
- Модели за работа със стандартните възражения на клиентите.
- Как да постъпим когато клиентът изрази недоволство.
- Работа с жалбите и претенциите на клиента.
3. Способи на взаимодействие с различните типове клиенти.
- Отработка на речевите конструкции при работа с възраженията.
- Способи на общуване с различните типове клиенти.
4. Работа в конфликтни ситуации.
- Стратегии на поведение в конфликтна ситуация.
- Способи за сваляне на нервно-емоционалното напрежение.
- Способи за реагиране на критика, забележки, обиди.
- Как да разпознаем човекът-манипулатор и как да противодействаме на психологическото въздействие.
5. Майсторството при работата с възраженията.
- ,,Философия’’ на възраженията.
- Идентифициране стандартните възражения на нашите клиенти.
- Работа със съдържанието на възраженията.
- Използване на аргументите: цена, качество и др.
- Скритите възражения. Типове скрити възражения. Техники за разпознаване на скритите възражения и работата с тях.
- Възражения които възникват поради недостатъчно добро определяне стратегията за покупка и важните за клиента критерии.
- Работа с процесът отговор на възраженията.
- Техника за работа с психологическите особености на клиента които не се съгласява.
- Използването на метафори при работата с възраженията.
- Използването на скрити команди, скрити въпроси и твърдения.
Метод за водене на тренинга:
В програмата са включени различни проблемни ситуации за решаване в малки групи, ролеви и делови игри.
Тренингът се провежда под формата на интерактивно общуване, диалог и отговори на въпроси, дискусии,изпълняване на устни и писмени задачи.
Допълнителна информация | |
Лектор | |
Цена (група) | Поискай оферта |
Фирмен коучинг | Да |
За записване | ТУК или тел. 032 58 28 13 / office@training-center.bg |
Брой участници в група | 8-16 |
Програма | Адаптивна |
Продължителност | Еднодневен /8 ак.часа/ |
Сертификат | Да, след завършване на програмата и след успешно полагане на изходящ тест, Вие имате възможност да получите сертификат. |
Вижте още … |