Едномесечен дистанционен курс с практическа насоченост

Чети – Прилагай – Получавай Резултати!!!

Работата с търговските вериги днес за много фирми-доставчици не е розова перспектива за бъдещето, а сиво настояще, където производителите  постоянно се сблъскват с предизвикателството което заплашва не само рентабилноста, но и устойчивоста на компанията като цяло.

И всеки участник в този доста привлекателен пазар трябва да реши как ще оцелява и ще печели в него, какво да прави или да не прави,  за да не загуби и това което го има.

Тренингът дава възможност да се погледне на търговските вериги от друга гледна точка и да не се възприема работата с тях като ,,Кутията на пандора“, която създава само проблеми на доставчиците, а реално да се познават както възможностите и перспективите от сътрудничеството, така и ,,подводните камъни“, които могат да върнат фирмата доста назад.

 

Програма на тренинга:

1. Особености на работа с търговските вериги. Типове и формати търговски вериги.

  • Особености при работа с търговските вериги.
  • Основни грешки които се допускат при работа с търговските вериги.
  • Видове търговски вериги.
  • Митове и истини за търговските вериги.
  • Видове търговски вериги.
  • Формати търговски вериги

2. Как да влезнете в търговската  верига. Алгоритми за вход.

Защо ви е необходима търговска  верига или конкретната верига.

  • Подготовка за работа. Проучваме търговската верига и  потребностите и. Алгоритъм на подготовка.
  • Матрица на вземането на решения. Създаваме структура на влияние вътре в търговската верига.
  • Търговското предложение/оферта/ и правилата при съставянето му.
  • Анализ на конкурентите. Използваме пазарната информация за подобряване конкурентната позиция на компанията
  • Методика за определяне на идеалният доставщик
  • Съставяме тактически план за влизане в търговската верига.

3. Преговаряме с търговската верига

Основните концепции на преговорите и манипулациите в тях

  • Правилата за водене на преговори
  • Основният компонент на манипулацията
  • Правилата които следва байера на търговската верига, при преговорите с доставчика.

4. Организираме работата с търговската верига. Какво   е необходимо, за  да се повиши рентабилноста на работата

  • Ценовата политика при работа с търговските вериги
  • Как да се справим с глобите във в веригите
  • Продажбата в търговската верига след сключване на  договора
  • Организиране на трейд-маркетингови и рекламни мероприятия
  • Как да се организира мърчандайзинга
  • Как да се избегнат грешките при подбора на персонала

Стойност на тренинга > 460лв

Поръчай обучението ТУК

——————————————————————————————————————————–

Интересни статии по темата:

Успешна презентация .

Как да преговаряме за цената .

——————————————————————————————————————————–

Актуални тренинги и обучения по темата:

Психология и управление на продажбите .

Тренинг за супервайзори.

——————————————————————————————————————————-

Календар на Събитията в Тренинг Център АйДжей