Едномесечен дистанционен курс с практическа насоченост
Чети – Прилагай – Получавай Резултати!!!
Работата с търговските вериги днес за много фирми-доставчици не е розова перспектива за бъдещето, а сиво настояще, където производителите постоянно се сблъскват с предизвикателството което заплашва не само рентабилноста, но и устойчивоста на компанията като цяло.
И всеки участник в този доста привлекателен пазар трябва да реши как ще оцелява и ще печели в него, какво да прави или да не прави, за да не загуби и това което го има.
Тренингът дава възможност да се погледне на търговските вериги от друга гледна точка и да не се възприема работата с тях като ,,Кутията на пандора“, която създава само проблеми на доставчиците, а реално да се познават както възможностите и перспективите от сътрудничеството, така и ,,подводните камъни“, които могат да върнат фирмата доста назад.
Програма на тренинга:
1. Особености на работа с търговските вериги. Типове и формати търговски вериги.
- Особености при работа с търговските вериги.
- Основни грешки които се допускат при работа с търговските вериги.
- Видове търговски вериги.
- Митове и истини за търговските вериги.
- Видове търговски вериги.
- Формати търговски вериги
2. Как да влезнете в търговската верига. Алгоритми за вход.
Защо ви е необходима търговска верига или конкретната верига.
- Подготовка за работа. Проучваме търговската верига и потребностите и. Алгоритъм на подготовка.
- Матрица на вземането на решения. Създаваме структура на влияние вътре в търговската верига.
- Търговското предложение/оферта/ и правилата при съставянето му.
- Анализ на конкурентите. Използваме пазарната информация за подобряване конкурентната позиция на компанията
- Методика за определяне на идеалният доставщик
- Съставяме тактически план за влизане в търговската верига.
3. Преговаряме с търговската верига
Основните концепции на преговорите и манипулациите в тях
- Правилата за водене на преговори
- Основният компонент на манипулацията
- Правилата които следва байера на търговската верига, при преговорите с доставчика.
4. Организираме работата с търговската верига. Какво е необходимо, за да се повиши рентабилноста на работата
- Ценовата политика при работа с търговските вериги
- Как да се справим с глобите във в веригите
- Продажбата в търговската верига след сключване на договора
- Организиране на трейд-маркетингови и рекламни мероприятия
- Как да се организира мърчандайзинга
- Как да се избегнат грешките при подбора на персонала
Стойност на тренинга > 460лв
——————————————————————————————————————————–
Интересни статии по темата:
Как да преговаряме за цената .
——————————————————————————————————————————–
Актуални тренинги и обучения по темата:
Психология и управление на продажбите .
——————————————————————————————————————————-
Календар на Събитията в Тренинг Център АйДжей