Без значение колко добре сте установили контакт с клиента, как сте му се харесали, колко добре сте изяснили ситуацията и потребностите, все едно може да останат много възражения, с които ще ви се наложи да работите.
Защо възразява клиента?…
Възникналите от страна на клиента възражения в някаква степен са криза в цикъла на продажбата, малък локален цикъл в преговорите. Вашият професионализъм определя това, доколко ще можете да излезете от тази криза. Но не е достатъчно да излезете само вие, трябва да изведете и клиента…
10 признака на умения в телефонни разговори. Бизнес етикет на телефонна комуникация Основни етапи на обработка на входящи телефонни обаждания и още …
Увеличаването обема на продажбите е първостепенна задача на всеки бизнес. Как да увеличим продажбите?
В бизнеса има три основни начина за увеличаване на продажбите. Увеличаване общия брой клиенти, които да похарчат пари за покупката на стока или услуга на вашата компания. Увеличаване сумата, която клиентите са похарчили при извършване на покупката. Увеличаване броя на връщащите на клиентите при вас, т.е. повторни покупки…
Внимателно да слушате и показвате на партньора, че сте го разбрали. Стандартната техника за добросъвестно слушане се състои в това, да се отделя прецизно внимание на това, което се говори, да се помоли другата страна при необходимост, да изясни или повтори някакви идеи. Когато слушате …
Мълчаливото ходене като сянка зад клиента не е активна работа, също както и натрапчивостта на продавача и репликите, на които клиентът дори не реагира, не е работа (това е доста вредна активност, съкращаваща времето на престой на клиента в магазина)…