Въпросът, решението на който сега ще намерим, е как да установявате и поддържате зрителен контакт с аудиторията, включително и с голяма. С аудиторията, за която не ви стига един поглед, за да я обхванете. Важно е всеки участник да запази пълно внимание и да бъде забелязан от докладчика. Но изказващият има само един мозък и две очи!
Ние всички знаем за значението на визуалния канал във възприемането на публичното говорене. Зрителния нерв е 50 пъти по-дебел от слуховият. И чрез органите на зрението, ако вярвате на специалистите, ние получаваме повече от 90% от информацията от външния свят. Това, как вие гледате аудиторията е основен компонент на картината, възприемана от зрителите. По вашите очи те ще разберат повече, отколкото от думите.
Допълнителна информация | |
Цена | 10 лева |
Приблизителен обем, страници | 3 страници |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лева/час |
Идентификационен код | 441025 |
Вижте още … |
|
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!