Видове стимули на персонала

Видове стимули на персонала

 

Най-главното, което трябвада знаете е, че общи способи за мотивация на всички служители не съществуват. Някой ще повярва в баналните корпоративни лозунги за общата цел и чувството на съпричастност, а друг просто ще ви се изсмее в лицето и ще отиде да търси работа, където плащат повече. Това означава, че залог за успешна мотивация е познаването на човешката природа – важно е първо да разберете какъв е човекът пред вас, а после да решите какви средства за мотивация ще бъдат най-ефективни за него.

Материални стимуливсъщност най-много хора са уверени, че за тях най-мощният мотивационен фактор са парите. Това не е точно така, но си струва да се обръща сериозно внимание на тези служители, които изтъкват като основна причина за избор на местоработата парите. Те са лесни за манипулиране , но можете да се надявате на тяхната лоялност  само вие им плащате максималната пазарна заплата. За да бъдете уверени в такъв служител, трябва постоянно да държите под носа му специален финансов морков: премии, бонуси, повишаване на заплатата, допълнителни проценти и т.нар. специални проекти – важното е да създавате у него впечатлението, че постоянно нещо заработва.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Социални стимули много хора са така устроени, че личният комфорт за тях е значително по-важен от преуспяването и даже от парите. те идват на новото място и казват: „Какъв страхотен офис имате“ и изброяват предимствата на вашия офис. Между хората, за които е важен комфортът и формализираната грижа на ръководството за служителите, има добри специалисти, затова не трябва да пренебрегвате подобни средства за мотивация, както между впрочем и подаръци за семейни празници, Нова година, именни и рожденни дни.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Модерни стимуливсеки, даже и най-неамбициозният човек си пада по похвалите и мечтае за слава. Не трябва да им отказвате това и те ще оценят повишеното внимание към собствената си персона. Хората, които искат „да се ползват с уважение в колектива и от ръководството“ – са най-добрите обекти за стимулиране и манипулиране – спомнете си Наполеон.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Допълнителна информация
Цена 10 лева
Приблизителен обем, страници 3 страници
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист 60 лева/час
Идентификационен код 342004

 

Вижте още …
  •  Работа с възраженията на клиентите

ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!

ИСКАМ ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА!

Платежни методи