Курсът се състои от 5 основни модула.
Курсът „Успешен продажби чрез Интернет маркетинг“ e за:
Модул 1: Летящ старт (въвеждaне), планиране и стратегия /Ден 1-ви/
Основните елементи и какво трябва да знаете за интернет маркетинга. Гръбнакът на всяка онлайн стратегия – работещ бранд; генериране на трафик; конверсия! В основата на всичко е добрата стратегия и план. Как да създадете оптимален план и как да го внедрите, са стъпки които определят степента на успеха. Прилики и разлики между дигиталния и „конвенционалния“ маркетинг. Онлайн маркетинг инструменти. Практически задачи.
Модул 2: Онлайн статистика и анализ /Ден 2-ри/
Не може да създадете добър план и стратегия без надеждна информация! Тя може да се събира по различен начин, но най-ефективно това става с онлайн платформите за анализ на данни. Тези платформи и начините, по който Ви помагат ще са предмет на този модул.
Модул 3: Интернет реклама/Ден 3-ти/
Основни положения при онлайн рекламата с практически задачи. Планиране на онлайн рекламна кампания; използване на различни медийни и социални канали; кои доставчици на услуга да изберем за България и кои за чужбина.
Модул 4: Copywriting (писане на текстове за реклама), Маркетинг в социалните мрежи и E-mail Маркетинг/Ден 4-ти/
Текстовете за реклама са в основата на всяка добра комуникация. В интернет, това е още по-важен, защото с по-малко символи трябва да се постигне по-голям ефект.
Социалните мрежи са неделима част, както от личния, така и от корпоративния живот. Да знаем кои социални мрежи формират положително потребителско поведение и спомагат за повишаване на продажбите е от ключово значение. Днес всеки бизнес, малък или голям, трябва да колкото се може по-често и то директно със своите потребители, а това става най-бързо и лесно с помощта на социалните мрежи и проложения.
Имейлът отдавна е част от интернет маркетинга и е най-достъпният начин да достигнеш много респонденти на ниска цена. Много често директният мейлинг е неделима част от „маркетинга с нулев бюджет” и затова всяка компания с лимитирани ресурси е добре да помисли за неговото внедряване в комуникационната си политика.
Модул 5: Управление на онлайн репутацията и PR /Ден 5-ти/
Основни похвати в управлението на онлайн репутацията – към бизнеса и към крайния потребител. Как да изградим положителен имидж на бранда в интернет. Мониторинг на репутацията онлайн, или как да следим какво мислят клиентите за нашата марка. Онлайн комуникацията и нейното значение за управлението на репутацията. Справяне с кризисни ситуации. Как да комуникираме с медиите и да ги привлечем за наши партньори – изграждане на мрежа от контакти и писане на прессъобщения.
Информация за курса | |
Лектор | Иван Илчев |
Цена (група) | 180 лева |
За записване | ТУК или на тел. 032 58 28 13 /office@training-center.bg |
Програма | В презентацията |
Формат | Обучение в малки групи. Курсът се състои от 2 модула, които се провеждат в 5 дни, по ~3 часа, след работно време.
*Продължителност: 5 модула (5 дни х 3 часа от 18:30ч. – делнични дни) |
Брой участници в група | мин. 3-5 човека *Курсът ще стартира при събиране на нужния минум. |
Сертификат | Да, след завършване на програмата и след успешно полагане на изходен тест, Вие имате възможност да получите сертификат. |
Изпълнител /екип/ | Този курс се провежда от IMG IT Academy |
Участието в курса става след предварително записване на посочените телефони и заплащане чрез предложените разплащателни системи или в офиса.