Технология за увеличаване на продажбите в салона!

/едномесечен дистанционен курс/

Практическо ръководство за собственици, управители и мениджъри на салоните за красота, СПА-центрове, козметични, фризьорски и медицински центрове

Всяка дейност за да е успешна изисква определени навици и умения. В съвременните условия за да успее в бизнеса, човек трябва не само да е добър специалист в професията, но и  добър мениджър, маркетолог и търговец.

За кого е предназначен този тренинг?

  • За управители и собственици на салони за красота, фризьорски салони и СПА центрове, които искат да увеличат своите печалби от стопанска дейност.
  • За фризьорите, които работят в своето студио.
  • За администраторите и помощник управителите, занимаващи се с управлението на салона за красота.
  • За тези, които вече са пробвали да привлекат клиенти в салона и са провеждали акции, но резултатите са били по-малки от очакваните.
  • За тези, които вече са изморени да се чувстват като “роб” на своя бизнес.

 

Какво ще получите при въвеждането на технологиите от този тренинг?

· Ще можете да увеличите приходите от всеки клиент с 30% без допълнителни разходи, променяйки само няколко услуги и оставяйки повечето.
· Клиентите на Вашия салон ще използват повече услуги и ще оставят повече пари в салона.
· Ще върнете «загубените» клиенти, които не са идвали в салона повече от 3 месеца.
· Ще спрете да губите пари за безполезни акции и неефективна  реклама.
· Създаване на система за привличане на клиенти , така че да запълните капацитета на своя салон.
· Разработване на нов план за действие за удвояване на приходите на салона за красота в течение на близките месеци.
· Ще стартирате система за препоръки на салона, за да може всеки клиент с удоволствие да доведе още трима свои познати.
· Ще натоварите с работа новите и млади кадри, а с опитните майстори значително ще повишите своите приходи.

 

Какво ще научите от този тренинг?

· Как да увеличите приходите на салона, отделяйки само един час на ден?
· Кое прави лоялен един клиент към Вашия салон?
· Как да запазите клиентите си да не отидат при конкурентите.
· Ефективни начини за привличане на нови клиенти.
· Проста формула за увеличаване на печалбата в салона за красота.
· Как от случайното «от уста на уста” да направите система за препоръки?
· Как да стимулирате клиентите да посещават всички или почти всички услуги на Вашия салон.
· Как да натоварите с клиенти начинаещите майстори и да повишите приходите с опитните майстори?
· Как да заработите повече приходи с по-малко клиенти?
· Как да удвоите приходите си без нови клиенти?
· Защо кафето и общуването увеличават продажбите?
· Как да намалите разходите за реклама?
· Как да върнете изгубените клиенти с пет прости стъпки?
· Защо облизването на пощенски марки може да се окаже най-печелившия инструмент за Вашия салон?
· Как да кажете на клиента „Честит рожден ден“ и да спечелите неговата лоялност за цял живот?
· Вълшебните думи, които продават повече услуги и продукти на дребно във Вашия салон.
· Защо рецепцията е  най-важното място за успеха на салона за красота?
· Какво да кажете на клиентите за увеличаване на продажбите?
· Как да се създаде система за препоръки за салона пред приятелите на Вашите клиенти?
· И много, много друго.

Вие ще увеличите приходите на своя салон минимум два пъти и лесно ще създадете система за привличане на нови клиенти! Внедрявайки технологиите от този тренинг.

Това означава, че Вие:

  • Вие вече няма да зависите от капризите на клиентите си и ще се избавите от страха да загубите клиенти.
  • Вашите клиенти ще препоръчат салона на всичките си познати благодарение на проста, но ефективна програма за препоръки.
  • Можете да направите вашия салон уникален, а клиентите вече няма да се налага да сравняват цената с конкуренцията.
  • Вие ще победите «мъртвия сезон». Когато Вашите конкуренти едва ще свързват двата края, Вие уверено ще увеличавате приходите си.
  • Вие ще бъдете в състояние да повиши цените в салона с 10-20%, без ущърб на  вашите клиенти.
  • Ще се изненадате колко лесно можете да увеличите печалбата на Вашия бизнес!

Но най-важното е, че вече ще можете да прекарвате повече време със семейството си, защото вашият бизнес ще работи за вас. 

Съдържание:

  • Факторите на успеха в салоните за красота
  • Как да увеличим продажбите в салона за красота
  • Увеличаване на продажбите  – работим с витрините. Десетте  правила на продаващите витрини
  • Увеличаване на продажбите  – Подбор на асортимента продукти за салона
  • Увеличаване на продажбите – Оценете нивото на обслужване в салона
  • Как да използваме технологията ,,Таен клиент
  • Как продават нашите администратори – типичните грешки и как да ги поправим
  • Как да не загубим клиента. Четири причини за недоволство от вашият салон
  • Внедряваме стандарти за работа. Процедура за посрещане на клиента от администратора
  • Внедряваме стандарти за работа. Процедура за разчитане с клиента от администратора
  • Възраженията на клиентите – типология и методи за работа с тях
  • Двадесет типични възражения на клиентите и примери за отговор
  • Десетте компонента на успешния разговор с клиента
  • Защо Вашата реклама не работи?
  • Как да напишем рекламен текст, който да продава?
  • Как да работим с подаръчните сертификати на рожденият ден на клиента?
  • Как да увеличим обема на средната продажба. Допълнителните продажби.
  • Десет способа за увеличаване на дохода на салона

Цена 160 лв.

Поле за директна поръчка:

Име и фамилия:

Телефон:

Email адрес:

Изберете обучение от падащото меню:

Промоционален код:

Метод на плащане:

Поле за допълнителна информация, фирмени данни или при избор на повече от едно обучения:

Анти-спам код:
captcha

Въведете кода

Методи на плащане
econt-logo