За провеждането на успешна презентация ще разгледаме няколко метода за увеличаване  силата на презентацията. Тези методи са техники на НЛП.

1. Мотивиране на клиентите чрез потапянето им  в позитивно емоционално състояние.

Предизвиквайки в паметта на клиента някакъв определен личен опит, ние предизвикваме в него и емоционално състояние.

Пример:

Продавач: Вие спомняте ли си, какво беше чувството във вас, когато ви подариха първия велосипед?

Клиент: Разбира се. Това беше на Нова година, когато бях на осем години. Ето това беше  колело! Аз с часове го карах, а вечерта бях така щастлив, че дълго не можех да заспя. И дори когато заспях сънувах колелото.

Продавач: Чудесно. Това наистина е страхотно. И съм убеден, че вие ??ще изпитате същото, когато купите тази чудесна кола. Та това е просто играчка за големи деца.

 

  • Постоянно редувайки в разговора положителния опит от миналото с преимуществата  на вашия продукт днес, след това с положителен опит и отново осонобеностите на вашия продукт днес, отново и отново вие ефективно пренасяте положителните емоции от миналото на вашия днешен продукт или услуга.
  • Възможно е въз основа на предишни загуби клиента да влезе в отрицателно емоционално състояние, и по този начин да го накарате да направите покупка днес.

2. Ръстът на резултатите от продажбите в настоящето, благодарение на присъединяване към бъдещето на клиента.

  • Голяма част от хората практически са неспособни да се на противопоставят на изпълнението на техните надежди и мечти. Ето защо, на клиентите трябва да се  помогне да мечтаят – да си представят бъдещето.
  • Напредването на възрастта е техника, която помага на човек да се чувства така, сякаш  той живее в бъдещето.

3. Следхипнотични предложения

  • След успешно проведената беседа с клиента вие постигате не само това, че клиента започва да мисли за вашия продукт. Вие постигате това, че клиента сам е готов да действа, за да придобие предложеното от вас.

Пример: „ Г-н Георгиев, сега, възползвайки се от кредитните средства, които ние ви предоставихме, можете да купите отлично жилище. Връщайки се към своите ежедневни задачи, бихте могли да помислите и за другите финансови решения, които ние предлагаме, такива като лизинг, кретидна карта, или разплащателна сметка, които биха могли да ви помогнат. И ако решите, че съществува още някакъв начин, с който ние бихме могли да ви помогнем, бих искал да ми позвъните. Добре?“

Пример:

„ Обещайте задължително да ми позвъните, ако  намерите още някой начин, с който бихме могли да ви помогнем!“

4. Как да заставим продукта да се продава сам?

  • Придайте на предмета човешки особености.

Примери:

„Този дом е много мил“

„ Този дом ми говори, че отдавна търси някое приятно семейство“

„Този компютър е лесен за използване”

“Тази компютърна система ще ви подкрепя и потупва по гърба, докато се учите да я използвате.”

 

Помнете!

Ако говорите така, както всички останали продавачи, защо от вас трябва да купуват повече, отколкото от другите?

——————————————————————————————————————————-

Още интересни статии по темата:

Клиента е готов .

Как да преговаряме за цената.

——————————————————————————————————————————

Актуални тренинги и обучения по темата:

Тренинг за супервайзори.

Активни продажби – начален курс.