Дистанционен бизнес-тренинг
Не е достатъчно само да имаш стока. Трябва да можеш и да я продаваш!!!
Бизнес-тренингът ,,Техника на продажбите“ е уникално съчетание на методики и инструменти, необходими на всеки търговец.
Който осъзнава своето въздействие върху другите, той по-добре убеждава. Който по-добре убеждава, той по-добре продава. Умението да създава отношения, да разбира хората и да се настройва на тяхната ,,вълна“ е една от най-важните задачи на продавача. Необходимо е да се познават психологическите типове клиенти, да се знае как трябва да се реагира на едни или други особености на личността, които ще се проявяват при установяването на контакта и да бъдат готови за взимодействие с тях. При това е много важно да се отговори на два въпроса: към какъв психологически тип се отнася клиента и как грамотно да се работи с него.
Очаквани резултати от обучението : Вие
- Конструктивно ще реагирате на сложните ситуации при взаимодействието с трудните клиенти.
- Ще умеете да превръщате ,,трудният клиент“ в лоялен и/или постоянен.
- Ще неутрализирате конфликтите и ще ги превърнете в конструктивен диалог с клиента.
- Бързо и ефективно ще обслужвате клиенти, принадлежащи към различни групи.
- Ще съхранявате работоспособност и бързо ще се въстановявате след общуване с ,,трудни“ клиенти.
- Ще отстоявате интересите на фирмата в сложни ситуации.
Програма на тренинга:
- Типове клиенти и методи за работа с тях
- Трите нива на привързаност на клиентите
- Работа с постоянните клиенти – общи правила и индивидуален подход
- Техники и правила за работа с трудните клиенти
- Тактики за работа със съмняващите се клиенти
- Работа с клиентите които вашите конкуренти са направили експерти
- Работа с крупните клиенти
– С какво крупният клиент се отличава от другите?
– Плюсовете и минусите на крупният клиент-заслужава ли си работата с него?
– Как да търсим и как да организираме работата си с крупните клиенти?
– С кое ниво на управление трябва да работим?
– Допълнителни направления и координация на работата с крупните клиенти
– Може ли аналогично да организираме работата и другите клиенти?
– Стратегическите ползи от работата с крупните клиенти?
8- Стилове и типология на конфликтното поведение
Автор и водещ курса е Йордан Ангелов – ръководител на тренинг център Айджей
Йордан Ангелов е психолог и бизнес-треньор, автор на редица тренинги и методики в областта на корпоративното управление, комуникацията и продажбите.
Стойност на тренинга – 260 лв. Поръчайте обучение ТУК !
———————————————————————————————————-
Още интересни статии по темата:
Методиката „ТАЕН КЛИЕНТ” – Най-ефективният инструмент за увеличаване на клиентите.
Преговори за цената.
——————————————————————————————————————————-
Още актуални тренинги и обучения по темата:
Стратегически продажби на крупни клиенти
Продавайте,развличайки се. Маркетингови игри за увеличаване на продажбите.
Преговори без поражения: ефективни стратегии и тактики