Разполагане на търговската точка/обект/
Анализ на местоположението на търговската точка
За фирми, работещи в сектора на търговията на дребно, успешното разполагане на търговската точка е половината от успеха. Освен това, голямата половина. Изгодното разполагане обезпечава на търговската точка по-голям и непрекъснат оборот, лоялност на постоянните клиенти, както и поддържа позитивен имидж на дадения магазин или верига.
Правилното географско положение на мястото на търговската точка създава на клиентите максимално комфортни условия, което определя избора между два и повече магазина в полза на вашия магазин.
Ключови фактори за разполагане на търговската точка
Избор на място за бъдещата търговията на дребно определят транспортните и пешеходни потоци, конкурентното обкръжения характеристиките на района като цяло (промишлена зона, бизнес център, хотели и др.).
Когато професионално мнение на местата за бъдещите търговски точки е задължително да се вземат предвид следните фактори:
Анализ на площадката на разполагане на търговската точка
Основното изследване на площадката и помещенията на бъдещата търговска точка предполага подробно изучаване на целевата аудитория. Идентифицират се основните групи потенциални потребители, техните социално-демографски характеристики, видове домакинства, причините за избора на мястото на продажба, времето от денонощието и дните от седмицата, когато те ще правят покупки. Необходимо е незабавно да се анализира възможността за предоставяне на някои допълнителни услуги, както и отношението на аудиторията към различните видове реклама.
При избора на обекти за бъдещия магазин се използват данните, получени от проучването и интервютата на потенциални посетители. Провежда се замерване на автотранспортните потоци. Както и store-check-анализ на търговските точки в:
Резултатите от това комплексно изследване помагат да се избере най-правилния формат на търговия (мини-маркет, супермаркет, специализиран магазин, бутик, универмаг, търговски мол или др.).
За определянето на формата на търговия отговарят:
Комплексните услуги за разполагане на търговските точки предполага наличие на изходна информация от заявителя за детайлите и особеностите на проекта ( бриф „Разположение на търговските точки“).
Отчет за извършената работа по разполагане на търговските точки се предоставя на заявителя под формата на презентация с конкретни географски зони, населени места и конкретни обекти за ефективно разполагане на търговските точки. Предоставения доклад съдържа изводи и препоръки, както и икономически изчисления и показатели.
Услугите за анализ на разположение на търговските точки се предоставят на база договор със заявителя.
Стойността на услугите по разположение на търговските точки се договарят за всеки конкретен случай.
Изпрати запитване: