Обезпечаване ръста на обема на продажбите и повишаване на рентабилността на компанията чрез разработване на план за действие за насърчаване на продажбите, постигнати от прехода на компанията на качествено ново ниво на оптимална организация на продажбите.
Задачи
Анализ на пазара на продукти и съществуващата конкуренция.
Определяне на принципите и параметрите на целевия модел на оптимална организация на продажбите.
Идентифициране на приоритетните области за реформи и техните механизми за изпълнение.
Услуги
Анализ на пазара на съществуващи и / или бъдещи продукти (клиенти, отрасли, региони).
Анализ на конкурентите.
Оптимизация на портфейла на клиентите, портфейла на продуктите.
Анализ и оптимизация на подхода за ценообразуване.
Избор на най-ефективните канали за продажба и канали за насърчаване на продуктите.
Определяне на оптимална организационна структура на поделенията на продажбите.
Оптимизиране на бизнес процеса на продажбите.
Подобряване на ефективността на системата за мотивация и компенсации.
Планиране и подбор на приоритетни мерки за оптимизиране на продажбите.