Стратегия на бизнес-сектора
Бизнес единица без стратегия – това не е бизнес, а набор от активи, обременени от пасиви. Колкото повече нашия бизнес се намира под въздействието на външни фактори, които ние не сме в състояние да контролираме, и колкото по-малко предсказуем става за нас света, толкова по-старателно трябва да бъде изработена нашата стратегия. Днес, в ерата на комодитизация за потребителите е все по-сложен избора между различните предложения на пазара, а откриващия се достъп до глобален доставчик напълно променя нашето разбиране за целевите пазари. Българските потребители се учат бързо, техните изисквания за качество на продуктите и услугите постоянно растат, а потребностите бързо се променят. При тези обстоятелства, да се намери реално конкурентно предимство вече не е тривиална задача.
Опитът в различни индустрии, разбиране на поведението на отделните сектори, регулаторните органи и ключови играчи, както и достъпа до международна експертиза, даде възможност на консултантите от „Training Center IJ” да намират оптимални решения за нашите клиенти, прагматични и добре информирани решения, които не само ще отговарят на амбициите на клиента, но и отговарят на техните ресурси и възможности.
В процеса на работа над стратегиите на бизнес-единиците ние помагаме на нашите клиенти да си отговорят на следните въпроси:
Изпрати запитване: