Диагностика на системата за продажби
Диагностиката на системите за продажби (одит на системите за продажби) е независима експертна оценка за ефективността на използваните процедури и алгоритми на продажби (технологиите на продажби) в компанията. В хода на диагностиката се използват редица специализирани методики, включително метод за анализ на динамичните показатели дейността на компанията.
Задачата на диагностиката (одит на продажбите) е определяне на ограниченията, влияещи на динамиката на растеж на продажбите.
Какво трябва да знаете!
Универсални продажби няма, те са различни.
За нас, продажбата е цял набор от действия, насочени към постигане на планираните резултати. Технология на продажбите е формализирана процедура, която може да бъде тиражирана.
В кои случаи тази услуга е ефективна?
По време на диагностиката за правят заключения по редица въпроси:
Можете ли да направите диагностика самостоятелно?
Ако сами правите диагностика на системите за продажби, няма да получите независимо, обективно и експертно странично мнение.
В този случай, на вас винаги ще ви пречи личния фактор на познанство с ключовите служители на компанията, страх от собственика, нежелание нещо да промените и т.н.
Резултат от диагностиката на системите за продажба:
Аналитичният доклад за състоянието на системите за продажба за днес, описание на проблемите на участъците с недостатъчен капацитет, препоръки и дейности.
Вие ще бъдете в състояние да вземете компетентни и точни решения за отстраняване на неизправностите в системите за продажба.
В какво се състои диагностиката на системите за продажба:
В хода на диагностиката на системите за продажба се прави оценка на следните елементи на управление:
Инструменти за диагностика на системата за управление на продажбите във вашата компания:
Получения аналитичен доклад ви позволява да:
Изпрати запитване: