Собственици, генерални директори на компании с добри стратегически перспективи, но имащи затруднения с ликвидността в момента.
Собственици на фирми, изпълнителни директори, които искат да минимизират загубите от кризата и да създадат основа за бъдещ растеж.
Резултати от проекта
Избор на стратегическа позиция в кризата на набор от възможности:
Запазване на съществуващия модел/ компресиране мащаба на операциите;
Запазване на съществуващия модел/ разширяване на мащабите;
Разширяване на мащабите/създаване на нов бизнес-модел;
Намаляване на мащабите/ нов бизнес-модел.
Актуализиран текст за стратегия и стратегически план, оценка на рисковете.
Актуализиран финансов модел, приемлив за представяне на външни инвеститори.
Елементи на стратегията за финансиране.
Етапи на работа
Определяне на оптимален мащаб на дейността на дружеството в краткосрочен план. Компресиране на мащаба на бизнеса? Запазване на същия обем? Разширяване мащаба на бизнеса за сметка на въвеждане на нови сегменти на нови територии?
Анализ на осъществимостта на актуализирането на съществуващ бизнес модел. Как трябва да се промени продуктово регионалния потребителски фокус?
Разработване на актуализирана версия на стратегията за развитие на компанията.
Разработване на актуализиран стратегически план, включително оценка на рисковете за неговото изпълнение.
Разработване на нов финансов модел, подходящ за представяне на външни инвеститори
Определяне на основните параметри на стратегията за финансиране на фирмата.
Параметри на проекта
Продължителност на проекта – от 2 до 8 седмици, в зависимост от набор от инструменти
Специалната стойност на работите, включително изплащането на разходите като премия въз основа на резултатите.