Аналитикa

Аналитикa

Одит на офлайн услугите на клиента

 

За да се намалят разходите за рекламните и маркетингови статии, понякога е необходимо да се извърши одит на офлайн службите. Търговската единица може да стане тясното място, което да не пропуска ефективно през себе си всички всички запитвания, получени в отдел маркетинг.

 

Какво включва тази услуга:

  • анализ на съществуващите проблеми на клиента, формиране на целите на одита;
  • писане на сценарий на работа (онлайн-заявка, позвъняване, проблемен клиент, искане на оферта/договор/учредителни документи и т.н.;
  • изпълнение на работите съгласно сценария в установените срокове;
  • отчет с фиксиране на всички етапи на работа и оценка на ефективността по зададена скала.

 

Ползи за клиента:

  • нагледен отчет за квалификацията на търговската единица в компанията;
  • препоръки по отстраняване на пропуските и повишаване ръста на показателите по ефективност;
  • оперативно проследяване за спазване на корпоративните норми.

 

За кого е нужно това?

  • всяка търговска организация;
  • бюджетните организации;
  • политически и други нетърговски структури.

 

Допълнително:

В минималният пакет влиза:

  • изготвяне на сценарии с критериите за оценка;
  • 7 контакти (позвънявания, заявки);
  • 5 заявки ( оферти, шаблон на договора, учредителни документи);
  • Отчет по резултатите от работата.

Всички етапи на работата се изпълняват от нас.

Изпрати запитване:

drop_shadow

ВАШЕТО ИМЕ | ИМЕ НА ФИРМА | ДЛЪЖНОСТ:

EMAIL:

ЗАПИТВАНЕ НА ТЕМА

ВАШЕТО СЪОБЩЕНИЕ:

ТЕЛЕФОН ЗА ОБРАТНА ВРЪЗКА:

ПРИКАЧИ ФАЙЛ/СНИМКА:



РОБОТ ЛИ СИ?