Активизиране на продажбите
Актуализирането на продажбите е комплексна услуга за компанията, която се състои от последователни вътрешни етапи на нашата работа.
1 етап – провеждане на диагностика на отдела по продажби в компанията.
2 етап – външно изследване ( списък на задачите на това изследване се съгласува в хода на работата).
3 етап – Разработване на препоръки за увеличаване на продажбите и план за действие за изпълнението им.
4 етап – внедряване на предложените препоръки в текущата работа на компанията.
Какво трябва да знаете?
Универсални рецепти за увеличаване на продажбите няма, всеки случай може да бъде уникален в зависимост от ситуацията в компанията.
Тази услуга има три варианта на реализация, които се определят в хода на указанията на тази услуга, в зависимост от ситуацията в компанията.
В някои проекти тази услуга може да включва услуга аутсорсинг на продажбите.
В кои случай тази услуга е ефективна?
Изпрати запитване: