Едномесечен дистанционен тренинг.
Не е достатъчно само да имаш стока. Трябва да можеш и да я продаваш!!!
Бизнес-тренингът ,,Техника на продажбите“ е уникално съчетание на методики и инструменти, необходими на всеки търговец.
Умението да прогнозирате поведението на клиента е секретът за бързо развитие и увеличаване на продажбите ви!
Прогнозирането и планирането е неразделна и много важна част от управлението на продажбите. Постигането на поставените цели и печалба е тясно свързано с точноста на прогнозирането.
Прогнозирането на продажбите е показател за високият професионализъм на мениджъра и изисква съчетаване на много и разнообразни навици – умения да се работи с информацията, познаването на ефективни и работещи методики за прогнозиране, умения за оценка надеждноста на получения резултат.
Очаквани резултати от обучението:
- Вие ще овладеете навиците за прогнозиране поведението на клиентите.
- Ще можете да формирате асортиментна и ценова политика на компанията
- Ще можете по-ефективно да управлявате процеса на продажби в компанията.
- Ще познаване структурата на Вашите клиенти и най-ефективните способи за въздействие върху тях.
- Ще можете да увеличите нивото на печалба и да обеспечите планирани приходи във Вашата компания
- Ще обеспечите стабилен ръст и развитие на Вашата компания
Програма на тренинга:
- Как и защо хората купуват?
- Психофизиология на потребностите
- Как купуват мъжете и жените?
- Културните ценности в потребителското поведение
- Психографика – фактори, влияещи върху поведението на потребителите
- Фактори, определящи чувствителността на клиентите към нивото на цените
Автор и водещ курса е Йордан Ангелов – ръководител на тренинг център АйДжей
Йордан Ангелов е психолог и бизнес-треньор, автор на редица тренинги и методики в областта на корпоративното управление, комуникацията и продажбите.
Цена на тренинга – 260 лв. Поръчайте обучение ТУК !
———————————————————————————————————————————————
Още актуални тренинги и обучения по темата:
Активни продажби: управление и методи.
Мърчандайзинг. Как да повишим продажбите , подреждайки правилно стоките в магазина.
——————————————————————————————————————————————–
Вижте и следните интересни статии:
Методиката „ТАЕН КЛИЕНТ” – Най-ефективният инструмент за увеличаване на клиентите
———————————————————————————————————————————————