<<< Обратно към: Тренинг по продажби: „Студени обаждания или търсене на клиенти по телефона“
Конспект за треньора:
- Запознаване на треньора с участниците в групата
- Цели тренинга:
- Кратко съдържание на програмата:
- Упражнения за запознаване на участниците:
- Създаване на правила
- Поставяне на лични цели ( 20 мин)
- Първи етап на продажбата – установяване на контакт ( 2 часа)
- Правило на 40 секунди
- 2. Правилото на комплимента
- 3. Подстройка към клиента (огледално поведение)
- Упражнение за цялата група:
- Втори етап на продажбата – идентифициране на потребностите ( 2 часа).
- 1 Видове потребности
- 2 Типове въпроси
- Проверка на готовността за сключване на сделка
- 3. Как правилно да слушате или техники на активно слушане
5.Следващ етап – презентация на продукта или услугата ( 2.5 часа)
- Характеристики и ползи
- Триетапна презентация
- Метод СПИН
- Четвърти етап от продажбата – преодоляване на възраженията (2 часа).
- Алгоритъмът за преодоляване възражения се състои от 5 етапа:
- Изслушайте клиента, т.е. дайте му възможност да се изкаже.
- Допълнителни методи на убеждаване
- Ценова политика
- Последен етап – завършване на продажбата (1 час)
- Завършване на тренинга (30 мин)
<<< Обратно към: Тренинг по продажби: „Студени обаждания или търсене на клиенти по телефона“