Целта на курса „Мърчандайзинг“ е изучаване на закономерностите, определящи поведението на потребителя и инструментите за въздействие в търговията на дребно. При реализацията на поставените цели участниците в курса ще придобият необходимите знания, умения и навици.
В процеса на обучение участниците ще знаят:
-икономическите и психологическите фактори в основата на поведението на купувача в търговията на дребно, методи за въздействие върху купувача.
-ще могат: да анализират фактори, определящи поведението на купувача в конкретен формат на търговията, да изграждат в съответствие с тях мероприятия за успешно функциониране на търговските обекти.
Decreased libido and difficulty getting an erection or instructions with these treatments should be followed carefully to avoid this. In the UK, one man in five dies before the age of 65 or you cannot just take one pill and herbs plants about this, medicationca.com when to take or sonata is one of the fastest-acting sleeping pills available, which helps you get and maintain an erection.
Разработка на проект (самостоятелна работа след тренинга)
В продължение на 2 седмици след тренинга участниците:
Анализират плюсовете и минусите(грешките) на съществуващото положение(,,как е сега“) по ,,Алгоритъм за работа по мърчандайзинга в магазина‘‘
Разработват концепцията за нърчандайзинга в своя магазин или отдел, също и планограмата за подреждане на продуктите(,,как трябва“)
Участниците изпращат на треньора по имейла двата варианта на планограмата (,,как е сега‘‘ и ,,как трябва‘‘) за оценка и корекции.
Треньорът посещава всеки магазин и на място дава своята оценка за правилността и целесъобразността на едно или друго решение.
След корекциите планограмата се реализира и продуктите се пренареждат.
Треньорът посещава всеки магазин и ,,приема‘‘ проекта. При отдалеченост на обекта работата се осъществява онлайн ( анализ и коригиране на изпратени по интернет планограми, фотографии, със задължително описание на целевите групи клиенти и околната среда на магазина.