Подготовка на търговците за работа със студените обаждания

Подготовка на търговците за работа със студените обаждания

Спецификата на студените обаждания е известна на всички.

Трудно е да се намери специалист, трудно е да се научи и още по-трудно да се задържи.

НО…. този тип реклама на продукт или услуга – това е една от най-често срещаните и ефективни. Той често носи до 90% клиенти ( в някои отрасли). Именно затова си струва да се отделя голямо внимание на подготовката на специалисти по телемаркетинг.

Програмата за подготовка на специалисти по студени обаждания включва:

  1. Индивидуално интервю с работника или служителя и идентифициране на пропуски в подготовката.
  2. Изготвяне на индивидуален план за развитие и обучение. Подготовка на текстове и алгоритми на диалога.
  3. Провеждане на живи семинари в посока на стрес, речитатив, анализ и мониторинг.
  4. Анализ на резултатите. Въвеждане на свръх резултати.

 

Изпрати запитване:

drop_shadow

ВАШЕТО ИМЕ | ИМЕ НА ФИРМА | ДЛЪЖНОСТ:

EMAIL:

ЗАПИТВАНЕ НА ТЕМА

ВАШЕТО СЪОБЩЕНИЕ:

ТЕЛЕФОН ЗА ОБРАТНА ВРЪЗКА:

ПРИКАЧИ ФАЙЛ/СНИМКА:



РОБОТ ЛИ СИ?