Построяване на системата за продажба
Построяването на системата за продажби има две различни модификации, които трябва да се различават, тъй като в основата им се използват различни алгоритми.
При построяване на системата за продажба трябва да се прави разлика дали работите със съществуващ персонал или с нов персонал.
В първият случай, това е работа с действащия персонал, оценка на ограниченията в системата за продажби, разработка и внедряване на технологии по продажби, насочени към повишаване ефективността на системата за продажба.
Във вторият случай, това е алгоритъм на работа, който включва в себе си комплектоване на бъдещия отдел по продажби, неговата подготовка, технологии за продажби и технологии за управление на продажбите.
Какво трябва да знаете?
Ефективността на системата на продажбите се определя от следните критерии:
Да се построи отдел по продажби от „0“ е много по-просто, отколкото да се промени ситуацията в съществуващия отдел по продажби.
В кои случаи тази услуга е ефективна?
Какво включва услугата ,, Построяване на система на продажба“?
Стратегията на продажбите е построена:
Първият подход се прилага, ако в потребителите са открити неудовлетворени от конкурентите потребности. Вторият, ако пазара е достатъчно ясно и твърдо разделен.
Развитие на конкурентни предимства
Водене на маркетингови войни
Изпрати запитване: