Диагностика на системата за регионални продажби
Диагностика на системата за регионални продажби (одит системата на дистрибуция) е независима експертна оценка за ефективност на процедурите и алгоритмите на продажби (технологията на продажби) на компанията в областта на регионалните продажби. По време на диагностиката се използват редица специализирани техники, включително метод за анализиране на динамичните показатели на компанията и дейността на регионалните партньори.
Задачата на диагностиката (одит на системата за регионални продажби) е определение на системните ограничения, влияещи върху динамиката на прираста на продажбите в регионите.
Какво трябва да знаете!
Продажбите на едро и дистрибуцията са два различни вида на продажба. Дистрибуцията на пазара на FMCG, се различава от дистрибуцията на други пазари, това което е ефективно на пазара на FMCG не винаги е ефективно за другите пазари.
При диагностиката на системите за регионални продажби трябва да се вземат предвид етапите на развитие на дистрибуцията за конкретна компания.
В кои случаи тази услуга е ефективна?
По време на диагностиката се правят заключения по редица въпроси:
Диагностиката на ефективността на регионалната система по продажби включва анализ на ефективността на работа на регионалните партньори
Списъкът на въпросите, засягащи одита на регионалните продажби се съгласува предварително с клиента и може да бъде разширен.
Полученият аналитичен отчет ви позволява:
Изпрати запитване: