Тренинг по продажби

Тренинг по продажби

„Студени обаждания или търсене на клиенти по телефона“


trening-po-prodajbi

Без телефон е невъзможно да си представим съвременния делови живот. По-голямата част на успешните бизнес контакти започва с едно телефонно обаждане, неуспешните също. Обикновено резултата е 1:10 в полза на продавача. Т.е. на десет телефонни обаждания само едно от тях има положителен резултат. Търсенето на клиенти по телефона е също толкова трудоемко като добиването на зрънце злато при промиването на хиляди килограми пясък.

Да успеете да преодолеете естественото недоверие на събеседника, за броени секунди да го предразположите, да го заинтересуване със своето предложение и професионално да определите среща – на това ще ви научи тренинга „Студени обаждания“.

Как е построен тренинг „Студени обаждания“?

Етапи на търсене на клиенти по телефона:

  1. Подготвяне ( събиране и анализ на информацията, определяне целта на позвъняване, избор на „ключови“ фрази за всяка група клиенти).
  2. „Пробив“ през секретаря.
  3. Влизане в контакт.
  4. Умението да заинтересувате клиента със своето предложение и да подчертаете неговите изключителни предимства.
  5. Отговори на типичните „телефонни“ възражения.
  6. Определяне на среща.

На всеки етап са анализирани типичните грешки, които могат да повлекат отказ от предложението за контакт, и са дадени поведенческите модели, водещи към успех.

Нека веднага да уточним, че препоръчваните модели на поведение не дават 100 % гаранция за успех, но повишават шансовете на звънящия за назначаване на среща.

В този тренинг не са включени последващите етапи на процеса на продажбата, като например, определяне на потребностите и търговската презентация, тъй като в повечето случаи те се случват по време на лична среща и са отделна тема.

Към кого е адресиран тренинг „Студени обаждания“?

Тренингът е адресиран преди всичко към тези, които поради характера на професионалната дейност, е необходимо да търсят потенциални клиенти по телефона и да си определят срещи за последващи предложения а своите продукти или услуги. Този тренинг е полезен също за ръководители, контролиращи процесите на продажбите, както и за мениджърите, отговарящи за подготовка и обучение на кадрите.

Съдържание на тренинга „Студени обаждания“:

  1. Програма на тренинга
  2. Конспект за треньора
  3. Работна тетрадка на участника

 

 

Допълнителна информация
Цена /без ДДС/ 480 лева
Обем, страници 42 страници
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист 60 лева/час
Идентификационен код 110002

 

Вижте още…

ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!

ИСКАМ ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА!