Конспект за треньора

<<< Обратно към: Тренинг по продажби: „Студени обаждания или търсене на клиенти по телефона“

Конспект за треньора:

  1. Запознаване на треньора с участниците в групата
  • Цели тренинга:
  • Кратко съдържание на програмата:
  • Упражнения за запознаване на участниците:
  • Създаване на правила
  1. Поставяне на лични цели ( 20 мин)
  1. Първи етап на продажбата – установяване на контакт ( 2 часа)
  • Правило на 40 секунди
  • 2. Правилото на комплимента
  • 3. Подстройка към клиента (огледално поведение)
  • Упражнение за цялата група:
  1. Втори етап на продажбата – идентифициране на потребностите ( 2 часа).
  • 1 Видове потребности
  • 2 Типове въпроси
  • Проверка на готовността за сключване на сделка
  • 3. Как правилно да слушате или техники на активно слушане

5.Следващ етап – презентация на продукта или услугата ( 2.5 часа)

  • Характеристики и ползи
  • Триетапна презентация
  • Метод СПИН
  1. Четвърти етап от продажбата – преодоляване на възраженията (2 часа).
  • Алгоритъмът за преодоляване възражения се състои от 5 етапа:
  • Изслушайте клиента, т.е. дайте му възможност да се изкаже.
  • Допълнителни методи на убеждаване
  • Ценова политика
  1. Последен етап – завършване на продажбата (1 час)
  2. Завършване на тренинга (30 мин)

 

<<< Обратно към: Тренинг по продажби: „Студени обаждания или търсене на клиенти по телефона“